Taavi Rõivas: iga eksportiv ettevõte võiks lisaks oma tootele ja teenusele müüa ka Eesti lugu

Kategoriseerimata
|
27.09.2018

Äripäeva konverentsil „Müügijuhtimise Aastakonverents 2018“ esinenud endine peaminister Taavi Rõivas tõdes, et tooteid ja teenuseid välisturgudel edukalt müüa, peab teistest eristumiseks müüma ka Eesti riiki ja selle unikaalsust.

Rõivas, kes on peaministrina välismaal aktiivselt tutvustanud Eesti e-riiki ning juhtinud arvukaid äridelegatsioone, teab oma kogemusest, et nii riigi kui toodete müümisel on mitu võimalikku lähenemist. „Võime meie edulugude jagamisel lähtuda vaid faktidest ja numbritest või jutustada Eestist inspireeriv ja positiivseid emotsioone tekitav lugu. Olen alati uskunud sellesse, et Eesti on riik, mis ulatub oma piiridest väljapoole ja meil on, millega teisi riike inspireerida,“ lisas Rõivas.

„Hea näitena võib tuua Eestis laialdaselt kasutatava digitaalse identiteedi ning neli aastat tagasi ellu kutsutud e-residentsuse projekti. Mitte üheski teises riigis ei kasutata digitaalset identiteeti ja digiallkirja nii palju kui Eestis. Samuti oleme esimene riik, kellel on üle 40 000 e-residendi üle maailma. Meil on olemas hiilgavad näited ettevõtetest, kes on teinud Eesti suureks nii sisult kui vormilt: Skype, Taxify, TransferWise jt,“ tõdes Rõivas.

„Kutsun kõiki valitsuse liikmeid üles senisest oluliselt aktiivsemalt tutvustama Eesti riiki väljaspool ja kaasama kõikidele välisvisiitidele ka äridelegatsioone. See ei ole valitsusele suureks koormaks, küll aga oleks sellest suur abi ettevõtjatele, kes soovivad välisturgudele siseneda,“ soovitas Rõivas.


Toeta

Liitu püsiannetajatega

Liitu Reformierakonna püsiannetajate kogukonnaga, et saaksime liberaalse maailmavaate veelgi enamate inimesteni viia. Anna oma pikaajaline panus, et Eesti jätkaks paremal kursil!

Vaata lähemalt