Reformierakonna eurokampaania eelarve jäi pisut alla 4,5 miljoni

Uudis
|
09.07.2004

Reformierakond esitas täna Vabariigi Valimiskomisjonile aruande europarlamendi valimiste kampaania kulutuste kohta. Erakonnal kulus kampaaniale 4,494 miljonit krooni. Suuremad kuluartiklid olid tele- ja välireklaam, milleks kulus vastavalt 1,45 ja 1,12 miljonit krooni. Erakonna seisukohti tutvustavad trükised maksid 756 tuhat ja reklaam ajalehtedes ning ajakirjades 680 tuhat krooni.

“Eeldasime, et kampaania maksab nelja miljoni krooni ringis,” lausus Reformierkonna peasekretär Kristen Michal. “Olime valmis ka selleks, et kulub veidi rohkem. Varasemad kampaaniad on näidanud, et tavaliselt ei kipu tegelik eelarve planeeritud numbrite sisse ära mahtuma ja alla planeeritu ei jää need küll kunagi. Ent lisaks europarlamenti kandideerinud inimeste tutvustamisele andis kampaania hea võimaluse meenutada inimestele Reformierakonna maailmavaadet ja erakonna seisukohti välis- ja sisepoliitilistes küsimustes, nii et usun, et see oli erakonna jaoks targalt ja tulevikku vaatavalt investeeritud raha.”

Michali sõnul on kõik Reformierakonna kampaaniaarved tänaseks tasutud.

Reformierakond avalikustas täna oma koduleheküljel ka teises kvartalis eraisikutelt saadud annetuste nimekirja. Suuremad eraisikutest annetajad olid ettevõtjad Märt Vooglaid ja Andres Koger, kes toetasid erakonda vastavalt 200 ja 100 tuhande krooniga. Kokku sai Reformierakond teises kvartalis annetustena 916,9 tuhat krooni.

Annetused


Toeta

Liitu püsiannetajatega

Liitu Reformierakonna püsiannetajate kogukonnaga, et saaksime liberaalse maailmavaate veelgi enamate inimesteni viia. Anna oma pikaajaline panus, et Eesti jätkaks paremal kursil!

Vaata lähemalt