„Teeme ära’’ ehk siis rahvusvahelise nimetusega “Let’s do it” on just selline lugu, mis aitaks kogu maailma kaasa tõmmata, leiab Riigikogu liige Imre Sooäär. Seda on lihtne selgitada ja mõista. See on värvikas ning jääb hästi meelde.
Imre Sooääre sõnul tuleb Eesti riigi mainekujunduse vankri ette rakendada mingi reaalne tõestisündinud lugu, mis on kaasakiskuv ja mida on lihtne mõista, mis puudutaks inimesi ja rahvaid sõltumata rahvuslikest, kultuurilistest või poliitilistest erimeelsustest.
„Welcome to Estonia’’ oli omas ajas ja ruumis esimene tubli samm, aga see ei ole paraku lugu, mis ise enda eest räägib ja inimesi kõnetab. Lisaks on see tänaseks oma aja ära elanud.
„Väga edukalt Eestis toimunud kampaania „Teeme ära’’ ühendas kümneid tuhandeid inimesi ühe eesmärgi nimel – hoida meie loodust ja elada puhtamas keskkonnas. Eesti riik peaks tegema kõik, et see idee jõuaks võimalikult paljude inimesteni meie planeedil, kandes endaga ühtlasi pitserit, et see on eestlaste algatus,’’ ütles Sooäär.
„See lugu jutustab iseenda eest ja loob Eestile positiivse kuvandit sellest, et me hoolime keskkonnast ja kutsuma kogu maailma riike endaga kaasa. See kuvand mõjutaks otseselt usaldusväärsust meie kaupade ja teenuste vastu, meie rahva ja riigi vastu,’’ toonitas parlamendisaadik.
Teeme ära on tänaseks juba Eesti eeskujul laienenud 15 maailma riiki. Aktsioonil on suur potentsiaal kasvada globaalseks, kutsudes maailma rahvaid ja riike ühiselt tegutsema. “Let’s do it world” on Rainer Nõlvaku poolt kavandatud ülemaailmseks koristuspäevaks 2013.
Mitmed nimekad mälu- ja mainekujunduseksperdid on väitnud, et just sõnapaarid kinnistuvad inimeste mälus kõige paremini tänu seostele nende vahel. „Teeme ära’’ on väga hea Eesti lugu, mis kaasa tõmbab ja kõnetab.