Olen magistrikraadiga pedagoog ja töötan Paides Hillar Hanssoo põhikoolis matemaatikaõpetaja ja õpilasfirma juhendajana. Magistritöö kaitsesin Tartu Ülikoolis koolikorralduse erialal. Varem olen töötanud Türi vallavalitsuse arendusspetsialisti, Järva maavalitsuse kultuuri- ja noorsootöö peaspetsialisti, kunstiõpetajana Paide gümnaasiumis ja Türi põhikoolis hariduslike erivajadustega õpilaste õpetajana.
Alates 2004. aastast olen Eesti Kultuurkapitali Järvamaa kuraator. Lisaks panustan Türi Püha Martini kiriku töösse juhatuse liikmena. Õpetajatöö kõrval osalen aktiivselt rahvusvahelistes haridusprojektides. Praegu tegelen projektiga, mille eesmärk on suurendada tüdrukute kaasatust STEM-õppesse (teadus, tehnoloogia, inseneeria ja matemaatika). Need valdkonnad on tänapäeva hariduses vältimatud, kuna ilma nendeta on keeruline arendada majandust ja valmistada ette spetsialiste, keda kutse- ja kõrgkoolid vajavad. Kahjuks kipuvad paljud tüdrukud juba põhikoolis STEM-aineid vältima, kuigi neil oleks neis edu saavutamiseks võimekust. Põhjuseks on sageli huvi puudumine ning seosetuse tunne igapäevaeluga. Selle muutmiseks jagame positiivseid kogemusi õpetajatega erinevatest riikidest ja koolitüüpidest. Minu eesmärk on aidata õpilastel mõista, et just siinsed noored saavad tulevikus olla need, kes aitavad kaasa Türi ja kogu Järvamaa ettevõtluse, innovatsiooni ja tehnoloogiapõhise majanduse kasvule. Kui noored omandavad varakult teadmised ja oskused, mida nõuab moodsam tootmine, tehnoloogia arendus või insenerilahenduste loomine, tekib piirkonnas rohkem võimalusi luua uusi töökohti ja hoida kohalikku elu elujõulisena.
Olen mitmekülgne, avara silmaringi ja aktiivse hoiakuga inimene. Minu kogemused tulevad kasuks nii erivajadustega laste jaoks uute lähenemiste arendamisel, koolikorralduse täiustamisel kui ka STEM-hariduse planeerimisel. Põhitöö kõrvalt olen pikka aega tegelenud kultuurkapitali projektide ja rahastustaotlustega, mistõttu oman head ülevaadet kultuuri- ja spordivaldkonna arengutest. Soovin anda oma panuse Türi valla arengusse ning olen valmis rakendama oma ideid ja kogemusi, et tagada lastele – sealhulgas erivajadustega lastele – kvaliteetne haridus ning edendada huvitegevust, kultuuri- ja spordielu.