Michell Obama: „Kui sa ei defineeri iseennast selgelt, siis teevad seda teised ja väga ebatäpselt.” 

Kuvand tekib meist igaühest hoolimata sellest, kas soovime seda või mitte. Iga kandidaadi jaoks on seetõttu ülioluline oskus enda kuvandit teadlikult luua ja oma lugu kandidaadina soovitud suunas kujundada nii meedias kui avalikus ruumis.

Koolitusel võtame fookusesse:

-kuidas ennast kui brändi ehitada
-kuidas ennast meedias ja avalikkuses võimalikult tõhusalt nähtaval hoida
-kuidas meediaga oskuslikult koostööd teha
-kuidas oma lugu efektiivselt läbi tänavakampaania edastada

AJAKAVA

14.00–14.30 Kogunemine

14.30–15.15 SILVER PUKK „Oskuslik meediasuhtlus“
Milline on Eesti meediamaastik ja kuidas pääseda oma teemadega meediasse? Kuidas teha pressiteadet ja arvamuslugu? Avalik esinemine kaamera ees ning ettevalmistus valimisdebatiks ja intervjuuks.

15.15–16.00 OLEV KORK „Oma loo mõjus edastamine otsesuhtluses“
Kuidas ennast tänavakampaaniaks häälestada? Kuidas suhelda ja milliseid abivahendeid otsesuhtluses kasutada? Kuidas oma sõnumit ja lugu kõige paremal moel tänavakampaanias edastada ning kuidas valijad Su infot vastu võtavad-tajuvad?

16.00–16.20 Paus

16.20–18.00 KRISTO KRUMM „Kuidas teadlikult luua, arendada ja tugevdada oma persoonibrändi?“
Kuidas ennast kui brändi ehitada ning mis on selle kasutegurid kandidaadi jaoks?

Üritus toimub Apollo Kinos, Ülemiste keskuses (Suur-Sõjamäe 4, Tallinn).

REGISTREERIN KOOLITUSELE:

Toeta

Liitu püsiannetajatega

Liitu Reformierakonna püsiannetajate kogukonnaga, et saaksime liberaalse maailmavaate veelgi enamate inimesteni viia. Anna oma pikaajaline panus, et Eesti jätkaks paremal kursil!

Vaata lähemalt